orangejuice är den bästa medicinen

your hot and your cold lalalaa, haha sitter och sjunger på mitt rum, har faktiskt as kul. Har sytt om en klänning för ett tag sen, vet inte riktigt om jag tycker om den men ah den funkar väl :/ haha. Jag är ju inte världsmästare på att sy än (ska bli) så dom flesta grejer jag gör ser lite hmm ut men, jag tycker det är så grymt kul. Vaknade av mig själv halv9 i morse men världens huvudvärk. INTE kul men orangejuice är den bästa medicinen mot huvudvärk. Va ute på en powerwalk för ett tag sen och det var grymt skönt att bara få gå av sig.
Idag skall jag ha tomeverkstad på mitt rum faktiskt. Skall göra klart alla julklappar för iår. PYSSEL.


Vart fan ska man fira nyår? Gotland kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0