One step at a time baby

Vill du visa världen men ingen vet ditt namn ännu
Undrar när, var och hur man ska göra det
Du vet att du kan om du får chansen
I ditt ansikte fortsätter dörren att smäller
Nu känna du dig mer och mer frustrerade
Och du blir allt mer otålig
Väntar, vi lever och vi lär oss
Att ta ett steg i taget
Det finns inget behov av att stressa
Det är som att lära sig att flyga, eller falla i kärlek
Det kommer att hända när det är tänkt att ske
Och vi hitta orsaker till varför
Ett steg i taget


(Mammas fina nagel lack var tvungen att låna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0