Nkosi sikelel´i Afrika

Så var julafton över typ, men inte helt och hållet. Senare ikväll ska jag och mamma till Kyrkan och lyssna på¨lite julmys. Underbart god julmat och massor med mys i hagapark. Fick en hel del jag gillar iår. T.ex en sån digitalfotoram. As gutt. Det ska upp på väggen med det samma. Sen massa annat jag verkligen behöver och ha velat ha. Mycket bra mycket bra!
Kollade på Ica Ace 2 och jag skrattade så jag nästan pissade i byxorna. Kolla på den för om ni har samma humor som jag så lär ni apskratta!

Om jag ska vara ärligt så är jag inte helt nykter nu så jag ska sluta skriva och lyssna på afrkans musik faktiskt för enligt mig så finns det ta mig fan inget bättre. (Zifa) Nkosi sikelel´i Afrika (GOD BLESS AFRICA)


Busar med katten och busan gick över styr när katten blev irriterad. Lilla Shiven!
Så mysig. Låg i mitt knä och bara span!


Hoppas ni har haft en bra jul! Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Chiven

Inte Shiven, Chiven.. :P

2008-12-25 @ 13:07:54
Postat av: Anonym

Det var nästan iaf :P

2008-12-25 @ 13:11:53
Postat av: Anonym

"Nära skjuter ingen rabbis" ;)

2008-12-25 @ 16:31:02
Postat av: Ellie svarar

haha så sant så sant

2008-12-25 @ 18:30:13
Postat av: Cassandra

ååh vad söt katt :)

2008-12-25 @ 21:13:54
URL: http://cassandraholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0