Kan inte hjälpa att tycka

Planerna ändrades drastiskt när jag kom hem till Q för att lämna av en grej, jag möttes av en förvirrad liten parvel som precis hade kommit på att julen är här om två dagar och julklapparna inte är i närheten av klara. Så jag hoppade shoppingen med mamma och Berndt och nu skall jag med Q in till stan för att handla med honom. haha kan inte hjälpa att tycka detta är sjukt kul men sån humor har jag. Det behövs inte mycket för att få mig att börja skratta.

Lyssnar på tokio hotels love is dead, jag älskar den låten men Q tycker trummisen är efter. Han lyssnar i vanliga fall på KoRn, så jag kan förstå att han inte diggar denna musik lika mycket som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0