Julklapps tips

Jag tänkte vara lite snäll och ge er ett julklapps tips. Jag råkar veta att många vill testa på färgadelinser och många har testat och vill ha det igen. Jag är en av dom som har testat och vill ha igen. Därför tänkte jag tipsa om att på den schysta hemsidan  http://www.fargadelinser.com/ finns alla möljliga färger. Det finns även linser med styrka ifall att någon skulle vilja ha det. Dom flesta liner kostar 199 kr (utanstyrka) Det är inte så farligt tycker jag. In på hemsidan och beställ nu :D

Jag funderar mellan dessa:


Colorblends Pure Hazel Freshlook Colorblends
Ger bruna ögon en ljusare brun färg. Fungerar endast på bruna ögon.


Colors Green Freshlook Colors
För mörka ögon, främst bruna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0