Jag slipper vara en av "antiloperna".

hej hopp gummi ja juste ja. Kom precis hem från Kalmar där jag har julhandlat med mamma och Nadine. Väldigt jobbigt måste jag erkänna. Alla människor är som galna och bara springer med sina kundvagnar fram och tillbaka och nästan slänger sig över maten. Helt galet. Jag är den personen som står och hänger på kundvagnen och följer efter den jag handlar med så jag slipper vara en av "antiloperna". Nu snart skall jag in till Kalmar igen för vi skall på julmiddag med familjen, Vi skippar det klassiska julborden och går på thai resturang istället. Jag klagar inte då jag älskar sån mat.

Igår bakade jag och Nadine massor med muffins och bullar, slänger upp lite kort nu innan jag hoppar in i duschen och börjar göra mig iordning för familjekväll!
Hörs när vi hörs, ps min telefon fungerar så ring mig Therese!




YUMMI BUMMI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0