I wanna be ontop of you.

Jag vill vara unga resten av mitt liv
aldrig säger nej, prova vadsomhelst två gånger tills änglarna kommer och be mig att flyga
Jag ska vara 19 tills jag dör.
__________
Sitter som vanligt uppe på mitt rum och lyssnar på Bryan Adams, helt underbart va han sjunger som en gud. Jag kan relatera till väldigt många låtar. Både jobbigt och skrattretande samtidigt som dom värmer någonstans långt inne i mig.
Hade tänkt baka pepparkakor idag från grunden (egen deg) men hade inte alla ingredienser hemma och jag orkar inte ner till affären för att köpa kryddor. Mamma har köpt färdig deg men jag tycker inte det är någo kul, men får se om jag blir sugen på att fixa lite med det sen. Man vet aldrig.

Lycka? 
Alla kan skratta och ge iväg ett leende, det är inte svårt

Jag behöver en psykolog.


Jag ska läsa design..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0