Hej

Då var det dags igen, nu är jag trött på min blogg design så jag skall göra om hela bloggen, Bli inte förvånade om det ser ut som skit när ni tittar in för det är bara jag som bygger och målar om. Det lär ju bara klart om någon timma eller det måste vara klar rätt snart för jag skall ner till syster och umgås med henne idag faktiskt. Fick ett medelande av henne som såg ut så här - Är i färjestan med mamma. Ska du komma till mig sen? Hjälpa mig med speglar. Baka pizza. Eller något annat gott. Umgås.
"hur kan man tacka nej"

Men iaf. nu blir det renovering, jag vill ha det ljust.. Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

Kul men ny design!



Ha en trevlig kväll!

2008-12-28 @ 17:35:15
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0