Har jag det just nu

Rufsigt hår och massor med filmer utspridda i sängen, så har jag det just nu i mitt rum. Har suttit väldigt länge nu och prata pillat på min bloggsida med massor av html komandon. Jag tycker sånt är skit kul. http://www.designadinblogg.se är till en väldigt stor hjälp. Rätt kul att jag trodde att det var en tjej som hade den sidan, läste lite idag på personliga bloggen och fattade då att det var en guy. Rätt så het är han med. Iaf i dom kläderna han har på bilderna(brandman).
Fick tag på Q, Svikare. Skall träffa honom en annan dag. Får se hur det blir. Älskar honom iaf. Bästis.




Jag funderar på att färga håret svart?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0