Han har sååå min humor

Så där, nu börjar jag komma till medvetandet. Har varit som en zombie hela dagen fy fan. Nu är krafterna här och jag ska fortsätta ladda för att orka sova senare ikväll. Skulle behöva ner till affären med men det är förjävla kallt ute alltså. BRR.. Just nu tycker jag om att ligga i min säng och bara inte göra någonting annat än att kolla på Ica Ace2, jag vill gifta mig med Sid. Han har sååå min humor. haha. Puh, mellandagsrean är igång. Bästa tiden på året faktiskt, men det hade ju varit gutt om man hade en slant med får se om man kan åka in någon dag och kanske titta lite.

Nej, nu ska jag slappa vidare. Hörs när vi hörs.


Saknar dig baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0