Hallelujah jag har mitt

Hallelujah jag har mitt, mitt kort i telefonen nu och det känns riktigt skönt. Det jobbiga är att alla nr som fanns på kortet är borta så jag har inte någons nr men, det tar inte så lång tid att skaffa fram. Glad är jag. Jag ska lägga mig och kolla på pang i bygget nu. Får se när jag bloggar igen om jag ens gör det idag något mer, för jag har inte gjort så mycket så det finns ingenting att skriva om!

Jag älskar Carolina Gynning. Rent ut sagt den skönaste bruttan som existerar!n I ADORE YOU!


Kommentarer
Postat av: THERESE

cp cp cp din telefon går ju för fan inte ens.

JA VILL PRATA MED DIIIIIIIIIIIIIIIIIG

2008-12-19 @ 08:07:47

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0