Blåsigt 0-gradit väder

Solen skiner och jag är på topp humör, vet inte riktigt varför men det är jag. Fick skjuss hem från syster nyss av mamma.Skönt att slippa gå i blåsigt 0-gradit väder faktiskt. Sitter som vanligt på mitt rum och funderar över vad som skall göra idag trots att jag allaredan vet vad som måste göras, Julklappar, inslagning av julklappar, mer julklappar, mer inslagning, damsugning, golvmoppning, damning, noppaögonbrynen, blogg skrivning. Och säkert 20 grejer till som jag inte tänker på. Så jag ska sätta igång på en gång med julklapparna för nu är det bråttom!

Hörs när vi hörs POSSPOSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0