Bakade skones




Tog en snabb tripp till Kalmar med min bästaste bästa vän och syster som smyger in med handen i kortet ovan. Skönt att få träffa honom för han är så bra. En som alltid får mig glad! Sen så ska han fixa min dator med. tack tack!
Väl hemma igen så lagade jag korvstrofanff med mackaroner, helt bäng och Nadine bakade skones :) gott.
Nu ligger vi uppe på mitt rum och slappar. På tvn går en värting till svärmor, Nadine ligger och skissar på en klänning hon vill att jag skall sy upp till henne.
Men nu ska jag se på film. hörs när vi hörs, POSSPOSS!

jag saknar dig äppelskrutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0