jag vill härifrån

Hej,

jäklar vad jag är kissnödig men tänker slänga ihop ett litet inlägg endå nu när jag äntligen kommit in på sidan efter att ha försökt hela dagen. Dagen började med en powerwalk i solen vilket var hur skönt som helst. Kom sen på att Mördarkatten Vincent har blivit omplaserad och jag saknar honom redan, trots att jag skrev att jag inte skulle göra det. Jag ska nog sy mig en lånklänning nu faktiskt. Blev så hemskt sugen på en och varför då inte sy en egen? Ska se om jag får ihop någonting snyggt... vänta måste kissa, jag glömde bort att jag bloggade haha.. nu är det simpsons på tv.

Ha en fin lördag.. Lägger upp bilder om jag lyckas med klänningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0