great day













en underbar dag är vad jag har haft. Vi började med att hämta mitt pass, omg! Åkte ner på stan och käkade lunch. Luffade runt på stan och kollade i varenda butik, jag hittade ingenting speciellt. Tog en glass i solen, upptäckte att Charlott uppträdde inne på baronen, lyssnade en millesekund och gick sen därifrån. Tog en öl i solen, tog en cosmopolitan i solen. Blev lite hungriga. Njöt av en tallrik sushi. Blev överdrivet mätta och rullade hem. UNDERBAR DAG ♥!!

Nu ska jag snart sova för imorgon öppnar jag på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, "rullade" hem! :D

Tack för en supermysig dag! <3

2010-05-28 @ 09:33:14

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0