26e mars 2010

God morgon mina fina.

Måste börja det här inlägget med att jag är kär!! I en låt. Abba - I´ve been waiting for you. (Den här låten ska jag lätt ha på mitt bröllop. Jag tycker om att fantisera om mitt bröllop. Aldrig om vem jag gifter mig med utan bara att jag har en vacker klänning på mig och allting stannar upp när jag kommer gåendes. Lovly!!!) Jag får rysningar genom hela kroppen när jag hör texten, musiken, allting. Jag älskar musik och det är synd att inte sån här musik görs längre!! Musiken har faktiskt tappat mycket tycker jag. Nu handlar allting om sex och hit that hot boy shake what you momma gave yaa!!! Jag älskar dagens musik men om jag var tvungen att välja så skulle jag utan tvekan valt att lyssna på musik från förr. Tur att jag inte är det :)
Annars så har min dag precis börjat och ska ska ner i tvättstugan och kolla tvätt tiden och sen tror jag nog jag tar med en liten promenad när jag endå är ute. När jag kommer hem ska jag träna mitt 30 minuters pass. Härligt!!

Kan inte sluta tänka på igår HAHA. Johanna.. PUUUUUUUUUUUUUUH!!! tycker det är lika roligt idag.. haha



På tal om bröllop. Det är väl inte bara jag som fantiserar om bröllopsklänningar?
Jag har tre alternativ när det väl blir min tur. Antingen blir den en Monique Lhuillier, Vera Wang eller en Sophia Tolli


Monique Lhuillier Spring 2010....
 

Vera Wang spring 2010..
 



Sophia Tolli Spring 2010

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Ojoj vilka klänningar! Jag brukar inte fantisera om bröllopsklänningar, men nu gjorde till och med jag det ;)

2010-03-26 @ 12:04:06
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahahaha, jag också! Tycker det är skitkul! Kommer säkert tycka det varje dag till den dag vi ses igen, och då kommer vi undra vad fan vi gått och skrattat åt :P



Jag fantiserar också om min bröllopsdag, och de där klänningarna kan ju få vilken tjej som helst att svimma, men ska man tro Nikke lär jag väl aldrig bli gift. I alla fall inte om jag ska stanna med honom :P

2010-03-26 @ 15:05:04

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0