LoveMoreThenYouThinkIsEnough

Hey soul sisters .. and brothers..

Jag har då inte städad ett dugg men jag har tränat och ätit mat. Det blev ratatoille med två ägg. Mums.. Jag har fått mina deklarationspapper idag. Glada beked :) Jag och mamma ska åka iväg på en liten ärende resa alldeles snart. Jag behöver korta min klocka och prata med guldsmeden och vi behöver kattsand till kissemissarna. Så det blir någon timme på stan för våran del... Idag har det varit en underbar dag. Jag måste förresten införbi systemet med. Ska ju parta lite imorgon med grabbarna :)

kram kram kram på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0