hojt

Här tittade solen fram efter en morgon med mörka moln. Jag har bestämt mig för att jag ska cykla till jobbet. Jag ska bara äta upp min lunch som jag lagat mig precis.  Det blir lite jobb nu på eftermiddagen och sen är det bara att cykla hem och börja packa lite smått. Jag åker ju på onsdag. Jag vet, vilket jävla tjat men jag är exalterad. Det ska bli så himla roligt. Skulle behöva över till Öland fortfarande men jag får fixa det på något annat sätt. Det ordnar sig nog. Nu ska jag äta upp innan jag cyklar iväg.

Ha de..



Har ju börjar med LCHF dieten så jag äter ju bara massa fett nu och nästan inga kolhydrater. Idag blev det omelett med bacon, champinjoner och ost. Skulle egentligen behövt ha i grädde med men det hade jag inte hemma. Och jag har gått ner 1 kg sen jag började i lördags :) Så att äta fett fungerar iallafall. 


Kommentarer
Postat av: EMMASOFIA♥

Jodå jodå.. jag lever :D

2010-03-29 @ 15:48:05
URL: http://missemmasofia.blogg.se/
Postat av: Linda

Det där såg faktiskt riktigt gott ut^^



Är det inte svårt att undvika kolhydrter?

2010-03-29 @ 15:55:16
URL: http://tornrosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0