oh verry funny



 


fernlundh?? jaja. Börja känna att jag måste skaffa mig en ny sjal. Har haft denna sen 2008, men den är ju såååå perfekt!!!

Imorse följde jag med Mika till CG. skönt att få komma ut på långpromenad när solen bränner. Cyklade en liten runda innan jag cyklade hem sen. KOM På att jag och Johi är i kalmarposten idag. HAHA. Sjukt kul. Jag ska lätt rama in skiten. Minne forevaaaa.. ;)! Imorgon ska jag med Johanna på hennes lillasysters bal. Ska blir hur kul som helst :)

Nu tv beroende

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, fan vad roade vi såg ut då :P

2010-06-04 @ 09:25:40

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0