Juni 21a 2010


Världens finaste Teo.

Åh va jag njuter av att äntligen vara i Stockholm. Vaken jäkligt tidigt idag då jag ska in till stan om en stund och bla gå på arbetsintervju. Och kanske äntligen hitta en snygg sommarjack. Igår så var det långpromenad och prat prat prat som stod på schemat. Det blir lätt så när man inte träffar varandra så ofta. Jag älskar den här staden!!

Nu ska jag äta frukost för jag är hungrig. Ska ta massor med kort idag, så det blir lite mer bilder i bloggsatan.



Kommentarer
Postat av: Johanna

I miss you! Hurry "home". <3

2010-06-21 @ 09:29:42

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0