Ja, de va en kväll i juni









Idag har varit en riktig sosar dag. Har bara tagit det lugnt efter 2 dagars festande. Min ankel är så svullen att jag inte ser min knöl längre. Jag skojar inte när jag säger att jag har ca 25 myggbett runt ankeln. Det är riktigt jobbigt. Kan inte gå normalt längre men det var det värt för min midsommar rockade. Imorgon ska de födas barn. Äntligen kommer älskade grodan till oss och jag hoppas jag hinner få se de älskade barnet innan jag åker hem. Jag ska även på stan på jakt efter en ny kamera laddare eftersom jag glömde min i sthlm och jag litar inte på posten så inget postande här inte. Det som suger mest av allt just nu är att jag åker tillbaka till deprimerande Kalmar på tisdag och jag ser fan inte fram emot det alls. INTE ALLS! Vill spola ner mig i toaletten hellre än att åka tillbaka efter så underbara dagar både i stockholm och här. Jag känner att jag är tillbaka, och nu ska jag försvinna igen. Ja, jag får väl hoppas på att dom ljusa tiderna är på väg mot mitt håll. Annars vetifan.

Lite text för en gångs skull :)

AAAAAJ!! och lite stubb på benen har jag allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0