imorgon börjar min efterlängtade svenne semester

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!

Im back, fräsch och redo för en KANON semester. Imorgon eftermiddag åker jag till Stockholm för att spendera några dagar med världens bästa Tuominstammare. Jag längtar så jag spricker. Det kommer bli så så så himla roligt. Lilla Teo, som kanske inte är så liten längre, längtar jag efter super mycket. Lite roligt med, jag ska på arbetsintervju när jag är i Stockholm. Som det ser ut nu så blir det på Måndag! SPÄND. Det är en tjänst inom Triumhp. Det kommer blir så himla ROLIGT!! :D

Nu ska jag fortsätta packa ner alla mina kläder, skor och presenter som ska med och ladda kameran. :)))





IM SOOOO EXCITED


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0