Första Januari är snart slut..

Det nya året har äntligen börjat och jag skulle verkligen haft med mig mera kläder! Allting är använt nu och jag ska vara här i två dagar till. Jag längtar redan tillbaka!
Idag har jag haft en lugn dag. Vaknde imorse av att jag pratade i sömnen, vilket jag tyckte vad lite pinsamt. Hjälpte Jeanette med tvätten i brist på annat. Promenerade till Ica med hunden och handlade lite smått och gott. Här uppe är det snö och iskallt och jag älskar det! Vinter är det bästa jag vet för er som missat det.
Imorgon ska jag upp halvtidigt och åka iväg till Tensta faktist. Ska förbi pappa och sen får vi se om jag kanske, förhoppningsvid, träffar min älskade Rambo.

Ska nog förbi systemet med och handla mig en till vinflaska. Har drukit så gott vin nu idagarna så jag vet inte vad jag ska göra utan smaken i min mun, inte! Har försökt få med Johan och Fredde på minifest imorgon men får se om gubbarna pallar trycket!

Nu ska jag fortsätta njuta av att ha folk runt i kring mig som betyder.

Sov så gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0