Fikaa







Har precis tryckt i mig lite hastbullar och det var riktigt gott som vanligt. Innan det var jag och fikade på stan med Madde. Det var skönt att få umgås med henne igen utan att festa som vi gjorde sist som iuförsig var SJUKT kul. Tack för en mysig fika muffins! Jag hoppas verkligen jag får jobb här i sommar eller i stockholm. Allt för att slippa Kalmar. Apropå Kalmar, så åker jag hem imorgon och jag ser inte fram emot det. Mitt på dagen imorgon ska jag möta upp min moster och luncha med henne! har inte jag skrivit det här redan? hmm. Jaja, nu ska jag kolla om det finns några roliga jobb på arbetsförmedlingen. kanske, kanske inte?


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0