270210

Dagens humör: Strålande
Dagens mående: Jag mår super bra dag. Är total hypad idag.. Allting känns då bra!!
Dagens frisyr: Min lilla ruffsiga Mohak som börjar växa ut allt för mycket för att kallas mohak.
Dagens smink: vanlig basic, puder, rouge, mascara och läppglans.
Dagens klädsel: Jobbkläder vilket betyder Svart från top till tå!
Dagens planer: Ska åka iväg och jobba några timmar nu mitt på dagen och sen möta upp min mamma moster och morbror för att åka över bron till Öland och min syster. Funderar på att äta sushi till lunch.
Dagens materiella vill ha: Ett par alldeles för heta Ray -bans solglasögon.
Dagens fundering: Undra hur lång tid det tar innan jag får börja leva mitt liv igen?
Dagens beroende: Har tänkt på sushi sen igår, så det måste vara det
Dagens tråkigaste: Att lönen alltid springer iväg fortare än va man själv vill
Dagens längtan: Nästa lön :D
Dagens superlängtan: Jag super längtar efter påsk för då åker jag upp till mina Tuominstam och umgås med dom i en hel vecka!!
Dagens tidning: Glamour
Dagens låt: Jordin sparks - dont let it go to your head

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0