230210

Alltså, ibland blir jag så fruktansvärt frustrerad på blogg.se. Jag hade nästan gett upp med att försöka logga in men tillslut så gick det. Usch!

God morgon Sverige!
Idag snöar det stora fina snöflingor. Jag kan inte låta blir att älska snön. Ja, visst det hade varit mysigt och helt underbart med vår men för mig så spelar det faktiskt ingen större roll då jag ÄLSKAR vintern. Så länge det är snö och inte blask så har jag ingenting emot detta väder. Idag var egentligen planerat att jag skulle på stan med Mika, men vi har svårt att få tag på varandra. Hon kanske fortfarande sover :)! Vi får helt enkelt se. Senare idag ska jag iallafall tvätta så jag får hoppas hon hör av sig innan det blir för sent. 

Nu ska jag äta upp min frukost som består av knäckemacka med gurka och en kopp kaffe, Ja tack!




Kommentarer
Postat av: Anonym

inte lätt att höra av sig när det inte funkar att ringa din telefon och du är inte inne på msn

2010-02-23 @ 11:05:38

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0