Ge mig ett ja, snälla?

God morgon.

Eller för mig är denna morgon inte alls för mysig. Ute är det dimma och jag har fått 5 nej än så länge om jobb i Stockholm. Oh, det är så jobbigt att få massa nej. Kan inte bara någon tycka att jag är tillräckligt duktig för att få ett ja? Det kommer väl :/.. Idag ska jag träffa Johanna och gå lång promena med henne vilket är great för hon är greataste. Undra jag om solen tittar fram. Dom sa ju på nyheterna att vårvärdret skulle hålla i sig.. DOM JÄVLARNA :P..

Nu ska jag äta en nutrilett shake till frukost, Puss på er så hörs vi senare. puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0