För vi ÄLSKAR DJURGÅRN!!

Är jag glad eller är jag glad!! En match till att vinna sen är det SMFINAL för våran del!! GRYMT spännande match blev det med. Vi vann vi vann vi vann. Har haft huvudvärk från det att jag kom hem från jobbet men nu blev allting lite bättre. Har sökt jobb idag med, massor! Vill man till stockholm får man ju faktiskt göra allting man kan för att komma dit med. Imorgon ska jag möta min Johi och gå lång promenad med henne. Det ska bli mys!.. Nu ska jag nog packa upp ur väskan jag hade med mig till stockholm eller först ska jag ta en alvedon..


DJURGÅRDEN..SHAALALALALAAAA jag älskar mina snöbollar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0