25april 2010


Ännu mera vårtecken från Kalmar


Är hemkommen från en jäkligt skön powerwalk i solen. Blåser lite gör det men det är som sagt bara skönt. Tänka sig att sommaren kanske är på väg på riktigt nu? Hoppas det iallafall. Jag längtar så till midsommar som jag ska fira i Stockholm med nära och kära. Det kommer bli hur kul som helst och vi har så mycket planer och roliga grejer på gång. AAAAAAAAAH vill att det ska vara midsommar nununununu! Helt sjukt vad jag längtar. 
Funderar på att tina lika kyckling och tillaga det till mig eftersom att jag köpte fel pullver, 450kr rakt i sjön!!. Fy i helvete, Det jag köpte smakar möggel, naturdiets.. så KÖP inte den!!
Nutrilett är godare, och det ska jag handla till mig i veckan.


Kommentarer
Postat av: Johanna (svar på kommentar)

Vi kan åka ner och köpa det tillsammans imorgon? Kan vi ju luncha hemma hos mig innan jag drar iväg till jobbet? :) Skriv på fejjan om du är på :D

2010-04-25 @ 21:52:19

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0