21 april 2010

 
Så här såg det ut igår ikväll. Vi får hoppas att det var sista snöfallet för iår? Jag har ju ställt in mig på vår nu. Lite fint var det iallafall måste jag erkänna. Satt i fönstret och såg hur flingorna flög runt i mörkret :)

Idag är det iallafall ingen snö på marken men det är inget väder för en picknick heller. Gått och tråkigt. Jag jobbar eftermiddag så jag ska börja göra mig iordning snart. Jag har sån ångest över pizzan jag åt igår. Blä! Ska nog cykla till jobbet trots att dom sa att det kan bli lite regn skurar. Vill röra på mig extra tack vare pizza fan. Jag får klä på mig mycket kläder bara sen klarar jag allt :D

Snälla ring från Stockholm nunununu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0