20 april 2010

Whats up lovers?

Igår ikväll var ennu en besvikelse. Djurgården förlorade i sudden. Hoppas på två raka segrar nu i matcherna som kommer. Jobbigt läge att vi spelar på bortaplan bara. Men vi är djurgården, det ska gå an!

Idag har jag tänkt ta mig en skönt lång promenad/joggingrunda. Vet inte riktigt vart jag ska ta den bara. Vädret är halvdant men härligt. Tog fel på jobb veckorna så denna vecka är väldigt lugn. Nästa vecka däremot blir lite halv stressig vilket jag gillar. Hoppas på jobbsamtal denna vecka med. Det svider ordentligt att jag var tvungen att säga nej till jobbet i Stockholm förra veckan. usch, men jag har pratat med min chef så nästa erbjudande jag får tar jag med en gång :D


Ha en fin dag, nu ger jag mig ut i solen. Tar med mig kameran så ni har lite att se på sen mer än text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0