Once In A Lifetime


(frågan är om jag ska ta flyget kl 7 så jag är framme 8 DET ÄR JU LITE TIDIGT! eller flyget senare?)

God morgon. Här sitter jag och lyssnar på "At last" och bara myser med mig själv. Ska snart hoppa in i duschen. Någonting som suger när man vaknar för tidigt är att det inte finns ett skit att kolla på, på tv. Det är lite trist.

har suttit nu i 10 minuter och inte haft något att skriva..

Ska hoppa in i duschen nu så jag luktar lite godare om en stund mohahaha.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0