Snabba på

Hej alla glada höst människor.
Här sitter jag precis hemkommen från stan. Har ju haft lektion nu på eftermiddan och efter det drog jag ner på stan och kollade runt lite. Hittade ett par byxor som jag kan ha på jobbet. Lite tjockare än dom jag har nu vilket är skönt för nu börjar det ju bli riktigt kallt. Har till och med sett året första snö. Men byxorna/byxerna? är för långa så jag måste lägga upp dom lite. ANYHO! Maten är typ klar och jag är hungrig så nu ska jag äta och kolla tv som vanligt. Lägger upp bilder på byxorna senare om jag orkar ladda kameran.

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lina

tack:)

desamma

2009-10-15 @ 20:03:57
URL: http://linaosofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0