Bless me my angel

Nu är jag vaken! Låg och snoozza i typ 40 minuter sen fick det vara nog. Kläderna ska på för idag är det inte speciellt mysigt cykelväder nej, men det finns inget dåligt väder. Bara dåliga kläder (yeah right!). Jobbar i några timmar idag. Efter det ska jag försöka få tag på Qviberg och om inte de så ska jag försöka komma över till Öland och hälsa på syster min.

Nu ska jag göra iordning det sista innan jag drar iväg. Vi hörs! ♥



Sånt här  är mysigt att vakna till. Än slår blommorna ut här hemma och yttligare 2 är på gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0