The dark side

Jag undrar verkligen hur många av er som skulle kunna klippa bort hälften av håret bara så där!?

Jag är en riktigt primadonna egentligen men ibland tar THE DARK SIDE över i min kropp och då blir resultatet som i inlägget under. Jag älskar min nya frilla och jag vill verkligen färga överhåret typ kastanjerött. Men det får jag lugna mig med för att färg håret är ingenting jag tycker om att göra och i sommras färgade jag håret svart trots att jag inte ville så frågan är om jag ska vänta tills efter nyår att färga håret.. Vi får se.. Jag kanske får tråkigt nästa helg med höhö...

Jag måste iallafall köpa massor med bra hårprodukter nu så att jag kan styla håret hej vilt :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Skönt att höra.



Ja men samma sak för mig.

Kan man inte få se henne lite "normal" för en gångs skull :)

2009-11-07 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0