Fuck, min favorit ord!

Jag svär på Oprah. Det här var det svåraste jag varit med om på länge. Det står helt still och jag är helt blind på ord. Jag kommer INGENSTANS! Skulle behöva Feting med insperation just nu men .. FIIIINNNNSSS IIINNNNTTEEEE. (tänk er lite som kråkorna skriver i rongarövardotter).

Jaja, jag får väl lägga det på is och hoppas på en kick senare mot kvällen för här orkar jag inte sitta och prata stirra på skärmen och hoppas på att jag kommer ihåg. Nej, nu ska jag fixa frillan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0