Idag efter..

God morgon! Vilken kväll det blev igår. Mycket är alkoholens förtjänst men jag hade kul. Här i Kalmar var det populärt att vara utklädd till Zombi och jag är LIVRÄDD för sånna jävlar så det var ju inte allt för trevligt att hela stället kryllade av Zombijävlar. Jag var inte utklädd, för jag är tråkig! Nu ska jag äta frukost och försöka må bra.
Puss på er!




(så här ser det ut när Nadine anstränger dig för att förstå sig på ett part trick!)


(Det här är det bästa jag vet, mina pojkar)


Jag hade på mig en klänning från GinaTricot, Pälsväst från Kappahl, Overknee socks från Triumph och Mina älskade Klackar från Deichmann. Rock n Roll!

Jag tycker inte om HÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0