Nu är det slut med praktik!

Öh, tjänna. Jag har så jäkla ont i fötterna alltså. Ett fotbad skulle man ta och investera. Efter jobbet idag åka jag och Mom+Nadine till Ikea för jag skulle köpa hyllor, självklart hittade jag 100 saker jag ville ha men jag nöjde mig med 4 tofflor, en dörrmatta och två hyllor dåra. Riktigt billigt och bra blev det men, vi ska inte borra upp hyllorna förens imorgon för kl blev alldeles för mycket här nu. Jag ska faktiskt gå och lägga mig nu för jag är så grymt trött och mina fötter värker. Tur att mom har laddat mp3:n men berättelseboken davinci koden så jag kan somna till den. Grannen som diggar fjortis techno kommer säkert popa skitmusiken ikväll med.

Nej, hörs imorgon. Då ska jag borra och dona, blir nog fler bilder än text imorgon.
PUSS


Mina grannar har världens bästa musiksmak!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0