JAG SUGER BÄTTRE ÄN KÄRLEK

Hallåå, sitter fortfarande hos syster ska snart hem och göra mig iordning för jag ska antagligen ut ikväll. KUL! Jag vill att Qvibbsson skall med också, ska försöka få tag på min lilla bästis. Annars blir det jag, Nadine och hennes arbetskompisar. Nördkillar(tror jag) men det fungerar, jag lär ju bli uppraggad av något as som är roligare än dem, eller?
Jag och Nadine höll på i ett bra tag förut och försökte få våra stämmor att stämma överens med varandra men det var svårare gjort än sagt HAHA! Men vi ska fan få till det alltså, och när vi väl får till det så får ni höra. Jag lovar.

Ikväll är det eurovision, jag vill inte missa det men tror nog att jag gör det iaf. ATTANS.
Och sen måste jag få tag på en banan för att jag behöver fråga en sak! LITE AKUT! men det ordnar sig nog.




Hörs senare med lite hur jag ska se ut och så ifall att det nu blir utgång. JÄVLA KRÅNGLIGA ÖLANDS LIV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0