Radio Mirej på G!

DET ÄR JU FÖRSTA JUNI DAG FÖR FAN! SOMMAR SOMMAR SOMMAR!

Hojt, Då sitter man i sängen nyduschad och har precis hört mitt namn på radio.(kan vara för att jag skickade ett sms) DinGata100,6 är så bra, lägger upp klippet om ett tag... Annars har jag och Mom tvättat klart och jag ska snart börja platta håret för att senare möta min älskade skåning och promenera bort till hennes jobb och hämta hennes cykel! Det känns som om jag redan skrivit om detta, well well.. Imorgon ska jag jobba, Mellan 11.30 och 17.00, känns riktigt bra faktiskt!

Jag har målat och klippt ner mina naglar(känner mig som ett mongo utan naglar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0