Påfyllning i Garderoben

Naarff, hemma från jobbet, åkte förbi statoil och hämtade mitt paket som jag beställde för någon dag sen. Nästan allting passade, Inte kavajen, mina boobs är för stora och sen var en bikinitrosa tajt, inte bra! Så dom två grejerna ska jag skicka tillbaka. Jag älskar den nya väskan och den skall användas flitigt. Min gula väska lär ju hamna i garderoben forever nu! jaja, trött som stryk, och jag ska bara slappa hemma idag. Ska nog dra på en film på datorn snart. Hörs senare säkert. PUSS!


Nytt linne, fint va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0