Lite från grabbarnas student


I väntan på att Q skulle springa ut, Jag,Johanna och Jessica


Världens bästa Qvibbe har tagit studenten, för han har tagit studenten.... ja ni vet hur den går.




Jessica pallade inte trycket.. Glädje tårarna sprutade




Jag är så STOLT över dig Qvibb!


Jag och Johanna såg Mats, och för att vi är så jävla bra(som ni ser) så fick Mats sina blommor med =D




Det kommer mer bilder men jag orkar inte just nu. Måste få bort illamåendet innan jag åker till jobbet. Fan fan fan, och vart har min mamma tagit vägen? Nu måste jag äta frukost. JOBBIGT!
 

Idag tar Johanna studenten, GRATTIS =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0