Hjemme!

Hej.
Nej jag cyklade faktiskt till jobbet, och det var så jävla skönt. Det hade ju inte behövt vara motvind hela vägen in till stan med så är det ibland.På Jobb har jag föreberett för rean, gjorde om en hel vägg, och jag älskar väggen nu, längtar till rean. Fick reda på att jag får jobba enda till typ oktober med, vilket känns SÅ JÄVLA BRA! Jag är så jävla glad att jag fått denna chans som jag fått nu. Triumph räddade mig kan man nästan säga, jag var så hääääär nära på att ge upp allt och flytta igen(som jag alltid gör när det blir jobbigt) men nu är jag kvar och jobbar! I LOVE IT!
Det är cirkus den 15:de kl 19. Jag vill gå!!?! någon??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0