Gift dig inte, färga håret istället!

Nu  är jag nyduschad och har hoppat i min MYSDRESS! Åååh jag älskar den. Sitter och lyssnar på B, helt underbart! Och vet ni, MIN MOBIL HAR FORTFARANDE BATERI! haha. är absolut inte van vid det. Försöker få tag på Mika så vi kan planera morgondagen men hon är svår att få tag i.  Ikväll blir det som vanligt slappmys med mig själv. Ska laga lite mat och mysa framför tv eller en bra film. Imorgon däremot (så jag tjatar hela tiden) ska jag till ÖLAND för att supa skallen av mig :D! Det var längesen. Det ska bli kul, vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. JOBBIGT! Jaja, nu har jag ont i magen så jag måste äta något.


I´m in heaven for heaven´s sake (I love you to, baby)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0