Min lilla fyndarhörna(Rea hyllorna)

Var införbi H&M igår innan jag mötte upp Mats på köpstan och handlade ett väldigt efterlängtat puder. jag kan inte sånt där när det gäller att huden ska andas och naturliga mineraler och skit men jag tycker Bronzing Powder by H&M är grymt bra faktiskt. Jag får jämn och fräsch nyans och det är inte så att den gör hela ansiktet matt utan det blir fint. I like. Pudret kostade 49.90. Sen var det inte bara kameran jag glömde hemma utan jag glömde örhängen med, så jag gick till min lilla fyndarhörna(Rea hyllorna) och hittade dom här skitsöta örhängerna för bara 5kr, gissa om jag var glad. Så det fick det bli på H&M igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0