Deichmann

Glöm inte att röst i menyn, kul för mig att se resultat.Puss


Det blev kalmar iaf och jag är så glad för det eftersom jag fick hem mina nya bebisar =) underbart fina och dom var sjukt billiga! Jag köpte dom på Deichmann i Kalmar och dem kostade bara 229 kr per par. Jag älskar dom och det var kärlek vid första ögonkastet verkligen.Nu ska jag sova för jag är riktigt trött. Men först titta titta titta!


Så här såg jag ut


(bilder gör dom inte rättvisa, dom är sååå mycket snyggare i verkligheten)


personlig favorit, jag blev helt kär i dessa så fort jag såg dom. Och bilden gör dom inte rättvisa.


God natt / Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0