Börjar om från början



Ibland mår jag bra och ibland mår jag skit. Jag har inte sett dig på snart 2 hela månader, för mig är det mycket, Och oj vad jag saknar dig. Vi var som ett team som alltid spelade på bortaplan men, vi vann alltid. Kärlek är jobbigt. Blää! Du betyder fortfarande, trots att allt detta hade varit lättare för mig om du bara inte betydde någonting.
____________________________

Sitter fortfarande i sängen och kollar på The hills men som jag skrev innan så har jag bytt skiva. Jag hoppade in i duschen mellan dvd byterna och det var den bästa duschen jag haft på länge. Ni vet, ibland så får man ångest av att stänga av duschen så man vrider om igen och börjar om från början. Jag får sånna ångest attacker iaf men jag älskar dom för jag älskar att duscha. Ska berätta en sak som ni inte vet om mig, Jag hatar att bada!
Men iaf, nu ska jag faktiskt föna håret och sen platta det fint. Slänger in en bild på mig senare.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag gillar verkligen din nya header! Ska gå i dina fotspår och hoppa in i duschen nu. Jag saknar dig! kram Camilla

2009-01-10 @ 11:22:37
URL: http://laurentii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0