1 januari 2009

.. och jag måste erkänna att det känns sjukt skumt att skriva 2009 istället för 2008. Helt sjukt att ennu ett år har passerat och att man fortfarande lever och mår bra. Jag är så sjukt tacksam för att jag får leva och får ha sånna underbara vänner som jag har och min älskade familj just är min älskade familj och ingen annans. Nyårs firandet var grymt kul, jag gjorde en del grejer jag skäms för idag men som tur är så kan jag  skylla på harmonin jag hade i kroppen igår(alkoholen). haha nej men allvarligt talat så var det bara kul. Det var nästan som en bodyshot, nästan! (tänker inte skriva mer om den händelsen) Vi åkte ner till hamnen och gick på krogen, sprang upp på balkonen och skrek GOTT NYTT ÅR! Dansade, flirtade, drack och dansade hela natten, efterfesten var sjukt tråkig och kylan ute var katastrofal. Väl hemma kl 05.30 somnade jag som en stock. Jag kan inte vara gladare än jag är nu för jag fiick avsluta mitt år med dom bästa vännerna jag har och börja mitt nya år med dom. Jag älskar dom 3 så otroligt.

Idag har vi slappat och tryckt pizza, jag har då tryckt en kebabrulle för det är det enda jag tycker om att äta. Mumms, Nu skall vi söka jobb och senare kolla på Ice age 2.

Jag hoppas att ni hade en underbar nyårsafton för det hade jag.



12 slaget uppe på balkongen stog vid och skrek oss hesa samtidigt som fyverkerierna pangades ovanför oss.


Therese och Emelie på förfesten hos grabbarna.


Jag själv och Therese på förfesten här hemma.


Therese och Elin hos grabbarna


Dom vackraste blondinerna jag känner. Emelie och Elin


Therese ger mig en kärleksfull kram innan vi drar hemifrån


Min bästa vän och jag


Träffade Natalie på Krogen med, underbart.


3 vänner på väg till fest nr 2

Jag skakar rumpa till, i like to move it move it.


Inne på krogen och är hur glada som helst.


Hemma hos Therese och rosévinet är i högsta hugg på väg att ta slut.


Förfesten hos grabbarna och jag som vanligt för en suddig dialog.


Nyårspussen på kinden detta år av Christoffer!


Efterfest med täcke och halsduk och takstainar. Sjukt tråkigt.



Det var lite av mitt nyår. Pussna på er så längre

Kommentarer
Postat av: Nanna

Verkar som om du fick lika bra nyår som jag! ;) Hoppas att allt är bra med dig tjejen!

Kramar!

2009-01-02 @ 13:52:56
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Postat av: Nanna

Verkar som du fick ett lika bra nyår som jag! ;) hoppas allt är bra med dig tjejen! Kramar!

2009-01-02 @ 13:53:44
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0