Lets Dance ...



Lets Dance är överskattat men jag kunde inte motstå att titta på det ikväll. Jag tycker det är konstigt hur dommarna (stavasdetså?) dömmer. Som tur var så dömde dom rätt när det kom till Laila! Och Morgan är ju en pajas. Jag har barnhumor och jag tyckte han var sjukt rolig. jaja, Nu är jag tillbaka hemma, jag kollade på programmet hemma hos mamma! Orkade inte sitta och vänta på resultatet så mamma får berätta över msn eller så får Therese ringa och berätta.
Jag är så frustrerad över att min kamera laddare är borta. Jag hittar den inte någonstans. Jag saknar att ta kort på mig själv.. buhu!

Har läst runt i 100tals bloggar och sett att Rihanna fyller 21 idag. Grattis till henne! Hoppas hon får en bra födelsedag trots allting som hänt runt i kring henne, sen hoppas jag även att Chris mår bra för det kan inte vara lätt att vara en skitkorv i privatlivet. Jag älskar honom som artist och kommer inte sluta vem han än slår eller mördar :/ Det är lite Bobby och Whitney tema på dom två just nu! "Bobby slår och Whitney förlåter"

Nu ska jag ta mig ett glas vin och titta på Pang i bygget!

Ha en trevlig fredags kväll mina söta!


Kommentarer
Postat av: maggie curie

ja precis, man får nog ta hänsynt till det :P

2009-02-20 @ 21:43:33
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0