Grattis på Födelsedagen Baby!

Idag är det inte vilken Fredag som helt, Nepp utan idag är det en av mina finaste vänners födelsedag. Hon äger mitt hjärta trots att vi inte haft bra kontakt på väldigt väldigt länge. Jag vet inte hur många år vi kännt varandra men jag vet att det är närmare 10 år. Och under dessa 10 år så har vi glidit isär och hittat varandra igen, och Gud vet hur glad jag är för det.  Du får mig alltid att skratta så jag får kramp i magen, och det är ju bra för då får jag magmuskler ( öhum ) iallafall. RAMLA Min älskade Tony Montana eller kanske Paul Walker?
Jag vet inte, jag vet bara att jag älskar dig min vän.


As we go one, we remember.
All the times we, had together.
And as our life changes, from whatever.
We will still be, Friends forever!

Grattis på Födelsedagen!!
 Jag hoppas du får den bästa 21 :årsdagen ever!
LoveLoveLoveLove yaa!













































Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0